Nasza prelekcja na targach BEAUTY DAYS – relacja

W miniony weekend odbyły się jedne z największych targów branży beauty – „Beauty days” w halach Warsaw PTAK EXPO. Mieliśmy okazję wspierać to wydarzenie jako prelegenci podczas odbywającego się równolegle na terenie targów Beauty&Spa Sales Forum. Forum jest wydarzeniem adresowanym do inwestorów, właścicielek salonów beauty, szkoleniowców i wszystkich tych osób które interesuje zdobywanie wiedzy i rozwój w branży beauty.

Organizator targów zwrócił się do nas z propozycją poprowadzenie prelekcji na temat „Aspekt wizualny salonu beauty”. Bardzo cieszy nas fakt że nasza firma została zauważona i doceniona przez taką markę jak DMP Group. Po ustaleniu warunków przystąpiliśmy do przygotowań.

Postanowiliśmy postawić na 3 główne aspekty podczas kreowania wizerunku firmy:

Branding

By móc się reklamować trzeba wiedzieć co chce się reklamować. Żywa dyskusja z słuchaczami wykładu uświadomiła nam z jakimi możliwościami różne osoby mają do czynienia w kwestii kształtowania marki. Wychodząc od podstaw czyli loga i odpowiedniej nazwy firmy, poprzez proces kształtowania pozytywnego wizerunku firmy i specjalizacji salonu, omówiliśmy kluczowe aspekty funkcjonowania już dojrzałej marki i dalsze drogi rozwoju. Jest to temat dla nas jak najbardziej aktualny, mogliśmy podzielić się własną wiedzą i doświadczeniem na ten temat. Zawsze cieszymy się gdy możemy komuś pomóc dzieląc się wiedzą.

Reklama zewnętrzna

Gdy wiemy już kim jesteśmy, chcemy o tym powiedzieć jak największej grupie potencjalnego odbiorcy. Drogą dotarcia z informacją o marce i ofercie jest reklama zewnętrzna w postaci banerów ale również mobilnych nośników takich jak ulotki czy wizytówki roznoszone do mieszkań i biur. Nigdy nie należy na reklamie oszczędzać, ulotki i foldery muszą być wykonane w wysokiej jakości. To świadczy o naszej firmie!

Reklama wewnętrzna

Gdy klient już się u nas pojawi warto zadbać o to by wnętrze salonu zachęcało do relaksu i odprężenia. Jednocześnie musimy pamiętać o odpowiedniej ekspozycji nie tylko produktów ale też loga i marki aby osoby kojarzyły logo z naszą świetną jakością. Powierzchnie reklamowe we wnętrzu to kolejny sposób na poprawę sprzedaży.

Wydarzenie było dla nas świetną okazją do poznania ciekawych osób takich jak Piotr i Joanna z Kalisza których chcieliśmy serdecznie pozdrowić. Młode małżeństwo które jak się dowiedzieliśmy od trzech tygodni prowadzi własny salon. Wspaniałe doświadczenie spotkać osoby które są w dokładnie tym miejscu gdzie my przed rokiem. Dyskusjom już po wykładzie nie było końca.
Cieszymy się że mogliśmy uczestniczyć w tak wspaniałym wydarzeniu jak Beauty Days. Na pewno pojawimy się na targach również za rok 🙂

Zdjęcia z naszych wystąpień